Pappa <3

Jag vet inte ens vart jag ska börja..
Fick nyss reda på att pappa hade en syster , alltså är det min faster..
Hon dog när hon var 3 år och jag fick reda på det nu.. Visst, det var ju väldigt längesen hon dog. 
men att man inte visste det känns skumt. 

Det var längesen jag grät för dig pappa. 
Men idag kom tårarna tillbaka...
Jag saknar dig nå fruktansvärt ska du veta. 
Jag tänker tillbaka på hur det var när du var här med oss , levande. 
Du finns fortfarande med oss hela tiden.. Du vakar över oss som den vackraste ängeln...
Jag tänder nu ett ljus för dig älskade pappa!! <3

Jag känner att du är med mig , vart jag än går! <3

Jag älskade dig då , jag älskar dig nu och jag kommer älska dig förevigt!



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Caroline Sonne

Skriver om min vardag och roliga saker som händer i mitt liv. I denna blogg är det verkligen blandat!

RSS 2.0