Milkshake

Hej!
Blev ett kort inlägg innan detta , så jag ska försöka skriva lite längre denna gång. 

Jag och killen har som sagt pratat väldigt mycket om att åka till Gröna Lund snart. 
Vi tänkte först åka nästa vecka , men nu har vi pratat om att åka redan i helgen. 
Jag hoppas det blir så nu! :)
En sommar utan karuseller och sockervadd, vad vore det? :( 

Vädret här idag har varit lite till och från. 
Ena stunden så skiner solen och andra stunden öser det ner vatten! 
Jag tog iallafall vara på några minuters sol på balkongen idag ;)
'Det blev inge badande idag , det tar vi kanske imorgon :)

Nu väntar jag på att killen ska komma hem med glass och mjölk så vi kan göra milkshake! ;)


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Caroline Sonne

Skriver om min vardag och roliga saker som händer i mitt liv. I denna blogg är det verkligen blandat!

RSS 2.0