Grillat kött och powerking!

Är det inte helt fantastiskt , jag har inte försvunnit från bloggen än ;) haha!
Jag trivs verkligen här.. Skönt att skriva av sig och dela massa tankar. 

Dagen började väl inte sådär överdrivet bra  (då jag känner mig lite depp till och från..)
Jag sov till halv tio ungefär , gick upp och åt frukost ( som jag nästan alltid gör nu förtiden :))
Sen fixade jag mig och sen var det egentligen meningen att jag och pojken skulle åka till Siba och lämna in hans telefon då den krånglar hela tiden & sen skulle vi till pappas grav och tända ljus. 
Vi gick till busshållsplatsen och sen när det bara var någon minut kvar tills bussen skulle komma så kommer han på att han glömt kvitto och kartongen till telefonen hemma.. Ah men då åker vi till graven då tänkte vi.. men jag skäms verkligen , JAG HADE GLÖMT LJUSEN HEMMA :O :(..
Så vi åkte och hälsade på en vän på sjukhuset istället, han var iallafall där han skulle ;) haha!

Senare nu på kvällen så blev det att grilla. Det var mums! :D

Nu blir det lite en lugn skön kväll bara med lite Andra Avenyn :)

Ha det så bra alla! 

Kram


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Caroline Sonne

Skriver om min vardag och roliga saker som händer i mitt liv. I denna blogg är det verkligen blandat!

RSS 2.0