tankeställare

Helt otroligt ( tycker jag ) att vissa människor aldrig förändras.
Fortsätter tjata om samma sak om och om igen fast att man vet att man gjort fel? "Jag är inte döv , jag bara skiter i dig" - nejdå , men skämt och sido.. Ingen är perfekt! Men jag är så trött på ditt rostiga tjat , fortfarande!

Nu har jag iallafall ätit, sminkat mig , kollat runt och läst några bloggar som jag följer..

Lovade ju att jag skulle lägga upp bild på maten jag åt idag..

Där har ni den! Himla gott var det!
Lax är nog bland det bästa jag vet.. Någon som håller med?
/13:32


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Caroline Sonne

Skriver om min vardag och roliga saker som händer i mitt liv. I denna blogg är det verkligen blandat!

RSS 2.0