Fru kost?

Godmorgon fina ni!

Jag brukar aldrig vara en frukost människa. Brukar annars må illa när jag äter direkt jag vaknar , men inte idag.. Idag var det riktigt gott! Såhär ser min frukost ut idag:

Lingon-bröd med färskost , ost , tomat och gurka och en kopp kaffe till det såklart! :) 

 

Igår då? Vad hände då ?
Jo jag lovade ju att jag skulle uppdatera bloggen efter jag tittat klart på "Allsång på skansen". Så blev det dock inte :/ Jag var så fruktansvärt bakis igår och gjorde ingenting vettigt på hela dagen.. Sorry!

I helgen ska jag ta en nykter helg! Kan behövas , det har blivit lite för mycket festande på senaste tiden. 
Jag känner mig värd en hemma-helg med film och mys bara , vi får väl se vad pojkvännen säger om det ;) 

Nu ska jag ta en promenad med Hero..

Men jag uppdaterar lite senare...  :)
 



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Caroline Sonne

Skriver om min vardag och roliga saker som händer i mitt liv. I denna blogg är det verkligen blandat!

RSS 2.0