Oväder

Läste Aftonbladet och tycker seriöst synd om Stockholm just nu. 
Monsterhagel och översvämmningar är ingenting man vill vara med om. 
*
Det regnar och åskar här just nu, men jag tror att ovädret är påväg bort.
Jag hoppas då iallafall det. 
Jag gillar inte detta alls. 
*
I morse blev det en cykeltur till Norslund , fram och tillbaka. 
Det var skönt att röra lite på sig och ha någonting att göra , 
det är ju samtidigt träning ;)
Efter vägen såg vi en katt som kom fram till oss, 
jätte söt!
*
Idag ska jag skaffa försäkring på mig, lika bra!
*
Funderar starkt på en promenad just nu , 
det blir nog så! 
Känner att jag måste börja träna riktigt igen!
*
Men nu ska jag dricka upp mitt kaffe och sen fixa här hemma,
Skriver mer lite senare under dagen :) 



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Caroline Sonne

Skriver om min vardag och roliga saker som händer i mitt liv. I denna blogg är det verkligen blandat!

RSS 2.0