Grönan eller ej?

Har sovit ovanligt bra inatt , bättre än på länge faktiskt. Skönt , för nu känner jag mig utvilad :)
Började dagen med lite frukost i vanlig ordning.. 
Gurka och tomat är nog det godaste man kan ha på smörgåsen ;)

Jag kollade in på Gröna Lund´s hemsida idag och såg att TopCats ska komma dit den 23:e Juli. 
Hade varit himla kul att se! 
Så jag och pojkvännen ska prata och planera lite så får vi se om vi ska dit det datumet eller ej :D

Nu ska jag ta och gå en sväng med denna fina varelse..
Men det dröjer nog inte länge innan jag slänger in ett till inlägg :)

Ha det så bra sålänge!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Caroline Sonne

Skriver om min vardag och roliga saker som händer i mitt liv. I denna blogg är det verkligen blandat!

RSS 2.0