I´m Back!

Jag har inte skrivit på jättelänge!
Ingen som kan läsa då ju , jag ber om ursäkt!
Det har hänt lite saker sen sist.. Så denna gång har jag lite att skriva.

Jag och min pojkvän var på Peace and Love.
Det var faktiskt roligt detta år oxå..
Såg lite artister så som Labyrint , Roxette , Magnus uggla , Den svenska björnstammen , Skrillex m.m...
Vi såg även Rihanna , men det var ju inte en topp-konstert om man säger så...
Försenad , sjunger falskt och fel och har redan färdigt-inspelat i bakgrunden och sen att hon trodde att hon var i Oslo...... Nej usch! Det var ingen bra upplevelse!
Jag kommer nog aldrig i hela mitt liv se Rihanna live igen , om hon INTE SKÄRPER SIG! Om jag får välja ett ord som kan besriva det där så är det K A T A S T R O F !!!!!
Aja , jag hade killen vid min sida iallafall , så det var kul där borta iallafall...

Påtal om något annat så mår min piercing bra :)


Nu ska jag ta en öl och njuta av denna Lördag! :)

Ha det så bra alla !
Så hörs vi ;)



Bilder från P&L_:





JAG ÄLSKAR DIG!! <3





Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Caroline Sonne

Skriver om min vardag och roliga saker som händer i mitt liv. I denna blogg är det verkligen blandat!

RSS 2.0