September 2o11

Hej allihopa.
Tänk att det redan är september , tiden går så otroligt snabbt... För ett tag sen kunde man gå ut i shorts och linne , men snart ska vinterjackan fram igen. Ofattbart!
Idag är det en blåsig måndag i september och löven börjar bli gul/orange...
Jag har tagit mig en hemmadag idag.. Orkade inte praktiken.. Men jag ska förhoppningsvis dit imorgon.
För er som inte vet så praktiserar jag på plantagen här i Falun och jag trivs faktiskt bra där.
kommer att ha praktik där tills November..

Det var allt jag hade att skriva just nu. Kanske uppdaterar senare under dagen/kvällen.
Ha det så bra sålänge allihopa.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Caroline Sonne

Skriver om min vardag och roliga saker som händer i mitt liv. I denna blogg är det verkligen blandat!

RSS 2.0