Lite uppdatering om ingenting

Goddag läsare!
Igår kväll hade jag och min pojkvän tvättid , så nu har man rentvättade kläder igen. Skönt!
Vi kollade även på Youitube lite om Tjernobyl..
Det var faktiskt intressant att se , men hemskt!
Är det någon som vet om det finns någon film om detta?
Tips på det skulle vara väldigt snällt.

Killen & hunden är just nu på jobbet , så det är lika tyst och tomt i lägenheten som vanligt när han är borta. 
Lite tråkigt för min del, men det är inte så långt kvar tills han kommer hem..

Jag har precis diskat litegrann och ska strax ta och kolla på något avsnitt av One tree hill.
Jag har inte så himla många avsnitt av det kvar nju att se...
3 avsnitt kvar på säsong 7 och sen har jag hela Säsong 8 kvar.
Är det fler som följer den serien?
Ha det bra allihopa och ta hand om er! 
KraM!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Caroline Sonne

Skriver om min vardag och roliga saker som händer i mitt liv. I denna blogg är det verkligen blandat!

RSS 2.0