God bless you?´

Idag är den en väldigt blåsig dag i början av September. Solen lyser till och från men det är inte så jätte varmt ute.
Fast jag har frysit både inne och ute hela dagen , det är väl mitt mående som ställer till det.
Är bara att ta en dag i taget och hoppas på att det blir bättre , vilket det kommer bli. För jag har min älskling och hero vid min sida, dag som natt. Och jag finns självklart för dem också.
Nu till betydelsen för bilden jag laddat upp...

Min pojkvän frågade mig imorse om jag är troende...
Det var en ganska svår fråga för mig... För det händer faktiskt att jag ber till gud ibland när allt blir alldeles för jobbigt..
Och det känns verkligen ibland som om att det hjälper...
Men andra gånger tror jag inte på det i huvudtaget..
Så jag vet inte hur man ska se på de.. Delvis kanske ?
Är ni troende?
Puss och kram / Caroline


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Caroline Sonne

Skriver om min vardag och roliga saker som händer i mitt liv. I denna blogg är det verkligen blandat!

RSS 2.0