'Du är mitt allt och lite till'

Idag kom min pojkvän hem med blommor och en ros till mig , hur gulligt som hellst! :') 

Vi har varit tillsammans i 6 månader och några dagar och allt är lika underbart som vanligt.
Visst , vi har väl oxå våra dagar då kanske inte allting verkar vara som det ska/borde.
Men det har alla , det är inte bara vi.
Att somna och vakna bredvid dig är bland det bästa jag vet. 
När vi skrattar tillsammans , eller när vi bara diskuterar saker.. I like it!
Som när vi tar promenader , myser till en film , eller bara är tillsammans...du och jag. 
Det finns inte ord att beskriva hur mycket du betyder för mig och hur mycket jag älskar dig.
Jag trivs som fisken i vattnet i din närhet..
Jag älskar att kunna kalla dig för min pojkvän och jag älskar att jag är din flickvän.
Ingenting kan sära på oss och jag vill vara din föralltid.
Sålänge jag har dej tar jag mig igenom vad som hellst.
Jag vill bara säga att jag älskar dig Joakim Eriksson <3<3


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Caroline Sonne

Skriver om min vardag och roliga saker som händer i mitt liv. I denna blogg är det verkligen blandat!

RSS 2.0