Dagen efter...och även...

Idag är det 11 September... alltså 10 år sedan world trade center terror attacken..
Hemskt.
Igår var jag på fest i Borlänge med Mathilda och massa annat trevligt folk =)
Sen skulle dem på krogen men jag orkade inte följa , så jag träffade Sara och Johanna medans jag väntade på att min buss skulle komma.
Trevligt trevligt!
Idag är en slödag kan jag lova.
Bara lite bakis men endå mår jag inte helt okej känner jag.
Fick inte så många timmars sömn inatt heller, så det ska jag ta igen ikv hade jag tänkt mig =)
Men nu ska jag vara social med pojkarna mina =)
Lyssna även på denna:
http://www.youtube.com/watch?v=KEbbESBNhow
Puss och kram !


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Caroline Sonne

Skriver om min vardag och roliga saker som händer i mitt liv. I denna blogg är det verkligen blandat!

RSS 2.0