dagarna hemma pga sjukskrivning

Hej läsare!

Dem senaste dagarna har det inte alls hänt mycket. 
Jag har varit hemma bara och vilat kroppen och hjärnan osv.
Är så många tankar i mitt huvud nu på en gång.

Igår kollade jag på idol-aditions från Falun , det var ju bara pinsamt!
Fast var ju två bra som gick vidare - Frida & Jonathan. 
Ska bli kul att följa alla duktiga sångare/sångeskor i idol.

Tände även ljus för dig igår, pappa <3
Jag har blivit sjukskriven från praktiken nu iallafall vilket känns skönt ,
slipper man oroa sig för det iallafall.
Nu ska jag ta och vänta på att killen kommer hem ,
under tiden ska jag se My summer of love. 

Ha de bra alla.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Caroline Sonne

Skriver om min vardag och roliga saker som händer i mitt liv. I denna blogg är det verkligen blandat!

RSS 2.0