´

Åh vilket tråkigt väder det ska vara då.
Ena minuten skiner solen och nästa minut så haglar/snöar det.
Jag vill ju ha sommar nu så man kan visa lite hud och inte behöva ha på sig halva garderoben när man ska ut.
Finns mycket mer aktiviteter att göra på sommaren också.
Åh jag längtar jätte mycket efter värmen kan jag lova.
Och det tror jag inte att jag är ensam om heller så? :)
Har beställt dessa från H&M:
Och lite mer saker, men kommer inte riktigt ihåg vad det var om jag ska vara ärlig.
Det blir en överasskning när det kommer , haha!
Ikväll blir det myskväll med hjärtat mitt , det ska bli så himla mysigt <3
Ha en bra kväll allihopa så hörs vi :)
Kram


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Caroline Sonne

Skriver om min vardag och roliga saker som händer i mitt liv. I denna blogg är det verkligen blandat!

RSS 2.0