- Onsdag

Hejsan hoppsan!


Idag har jag gjort detta:
  • Gick upp kl 7:00 ungefär.
  • Åt frukost.
  • Fixade mig.
  • Var på individuellt samtal på Ung Utveckling och drack kaffe.
  • Åkte hem och diskade och dammsög lite snabbt.
  • Åt mat.
Och nu sitter jag bara här och dricker kaffe och tar det lungt innan jag ska ner på stan och hämta pengar.
Imorgon är det sista vanliga dagen på Ung Utveckling. Det ska bli skönt men samtidigt tråkigt.
Man är ju så van att gå där nu och man kommer sakna endel.
Men det ordnar sig nog.
Igår hade jag och älsklingen mys framför en film med morötter , gurka , sparris , broccoli och dipp :)
Vi kollade på Dead Calm.
Den var bra och spännande faktiskt :)
Nu ska jag fortsätta lyssna på denna låt:
Byebye!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Caroline Sonne

Skriver om min vardag och roliga saker som händer i mitt liv. I denna blogg är det verkligen blandat!

RSS 2.0