- näst sista dagen...

... på Ung utveckling var det idag.
Och imorgon är det sista dagen.. och då ska vi ut och äta med gruppen och gruppledarna.
Det ska bli trevligt hoppas jag iallafall.
Väntar fortfarande svar om jobb på P&L i år.
Jag hoppas verkligen att jag kommer få jobba för jag vill verkligen dit i år eftersom jag inte var där förra året.
Men det är väl bara att hålla tummarna och vänta ett tag till med spänning.
Jag hatar att vänta på besked om saker och ting. Jag vill hellst ha reda på beskedet på en gång. Om det vore så lätt endå.
Nu ska jag lägga mig och kolla på film och vänta på att min älskling ska komma hem från jobbet.
Hoppas på att jag mår bättre snart :(
Ont i halsen , hängig och ont i magen nu.
Jag vill inte bli sjuk.
+ att jag börjar få munsår oxå.. blää!
Men läste på internet att man kan kyla ner det med isbitar osv om det inte blivit riktigt munsår än.
Så jag har gjort det och hoppas på att det inte dyker upp mer.
Men nu ska jag vila.
Jag kanske skriver mer senare , men det visar sig helt enkelt.
Ha det bra :)
Kram Caroline


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Caroline Sonne

Skriver om min vardag och roliga saker som händer i mitt liv. I denna blogg är det verkligen blandat!

RSS 2.0