- hoppas hoppas hoppas!

Hejpåer!
Det var några dagar sedan jag skrev något här i bloggen nu.
Men jag har varit sjuk och bara inte haft lust och ork att uppdatera.
Men nu är jag bättre och låg i sängen igår innan jag somna och kände att jag behövde skriva av mig.
Men jag gör det nu istället :)
Igår bakade jag lite matbröd på dagen, det gick bra..fast jag skulle nog använt lite mindre mjöl.
Aja , får göra det nästa gång.
Var även hem till mamma en sväng igår på fika.
Nu gör jag inte alls mycket , sitter och lyssnar på lite musik och tar det lungt och väntar på att mitt hjärta ska komma hem från jobbet :) <3
Hoppas även på att jag får blanketter från skatteverket imorgon.
Ska ansöka om namnbyte..
Mer säger jag inte förns jag vet om det går igenom eller ej ;)
Men ni får ha de så bra..
Hejdå! :)


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Caroline Sonne

Skriver om min vardag och roliga saker som händer i mitt liv. I denna blogg är det verkligen blandat!

RSS 2.0