true words!

ett och ett halvt år, men det är över. det kanske inte känns så kul, men för mig känns det riktigt skönt även om det samtidigt känns lite jobbigt imellanåt. jag känner mig levande igen för en gång skull. Innan var jag inramad i DIN värld. Nu lever jag i min egna värld igen och gör precis vad jag vill. Behöver inte känna en skrämmande känsla i kroppen längre och vara rädd över vad som ska hända imorgon. Men vi hade bra dagar också. Egypten 2010 t.ex , Underbart! Sak samma. Saknar dig lite men vill inte träffa dig. för jag vill inte halka dit igen. jag har till och med börjat dansa you know. men det gillade inte du. men det är det jag vill göra! thats it! Hoppas du hittar dig en flickvän som vill leva i din bubbla :) För det vill inte jag. Ville bara skriva av mig, nu ska jag sluta! byebye!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Caroline Sonne

Skriver om min vardag och roliga saker som händer i mitt liv. I denna blogg är det verkligen blandat!

RSS 2.0