tjohopp

inte skrivit på ett tag nu. Men fortfarande inte helt frisk :( var ju på g att bli frisk, men det började om igen. förkylning brukar ju ta ett tag å bli av med oxå. jobbigt. blev iaf ingen dansträning för mig idag :/ måste bli helt frisk först! igår var jag hos älsklingen :) vi var sjuka båda två, så värmde vetekuddarna och bädda ner oss i ett varsit hörn av soffan, hehe gulligt. Sen va jag sugen på chips så han åkte till affären *cute*. sen la vi oss ganska tidigt o sov. Gick hem från bby ganska tidigt idag så jag skulle hinna träffa Syster , hennes barn och hennes kille innan dem skulle åka hem till Stockholm igen. Direkt när jag kom hem stod sötungen Filippa innanför dörren o skulle krama om mig och ta av mig skorna *sötan då* ;) hehe.. när dem åkt hem blev det tomt och tråkigt på en gång. så jag städa rummet och fixa. sen åkte jag till willys o handlade. sen när jag kon hem blev det Chips,morötter,dipp och Big Brother med mami :) annars har det inte hänt mkt alls. Big brother är så tråkigt att det blir bra på nåt sätt. vad tycker ni? <3


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Caroline Sonne

Skriver om min vardag och roliga saker som händer i mitt liv. I denna blogg är det verkligen blandat!

RSS 2.0