tja tja!

Det har som sagt inte hänt så mycket sen sist, så jag vet inte riktigt vad jag ska skriva.
Men jag har väl varit på UU som vanligt bara.
Har även varit med en tjejkompis ,Sabina i tre dagar.
Var även till tandläkaren i Torsdags.
Drog ut en tand. Usch och fy!
Igår satt jag hemma och drack i min ensamhet & sedan gick jag hem till min älsking och sov här inatt.
Idag följde jag med min bby och hans bror och storhandlade på willys.
Och sen har vi sovit en stund. annars har det inte hänt så mycket.
Ikväll blir det mys med min älskling :)
Nu vet jag inte vad jag ska skriva mer. 
Men jag uppdaterar imorgon.
Byebye!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Caroline Sonne

Skriver om min vardag och roliga saker som händer i mitt liv. I denna blogg är det verkligen blandat!

RSS 2.0