myspys <3

Hejsan alla som läser!
igår började jag på någonting som heter ung utveckling här i Falun.
Helt okej faktiskt , det var mycket bättre än förväntat kan jag ju säga er.
trevligt folk , roliga människor osv osv.. inte alls illa faktiskt.
igår efter UU var jag med Daniel E. Vi gick på stan lite o kika och var även till arbetsförmedlingen och kristine.
sedan åkte vi hem till honom och snacka skit osv..
sedan åkte jag hem och åt lite mat och sen bar det av till älsklingen.
- Idag har jag vart på UU.. sen var jag på stan och fikade på Waynes med en vän vid namn Jonas.
Det var riktigt trevlig.ö efter det åkte jag hem och åt lite mat o städade osv. sen gick jag hem till min bbyboy och ska även sova här inatt. ska bli jätte mysigt..  vi såg på solsidan för ett tag sen.. och nyss var vi till vivo och handlade lite gott.. snart blir det solsidan igen och sedan ska vi sova för vi ska upp tidigt båda två :)
Imån blir det UU igen , sedan vet jag ej vad jag ska hitta på.. <3
byebye


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Caroline Sonne

Skriver om min vardag och roliga saker som händer i mitt liv. I denna blogg är det verkligen blandat!

RSS 2.0