hoho

Hej! jag är sämst på att uppdatera,men jag ska försöka skärpa mig ;d I helgen var jag på krogen med en gammal klasskompis. det va helt okej :) fast jag drog hem ganska tidigt till killen och sov.. I lördags var jag med Jennifer.. vi var på Willys och handla. sen åkte vi hem och tvätta,drack te och kaffe,kolla på film , snacka och drack nån cider. riktigt trevligt :) igår var jag och killen ute och gick i det fina vädret.. sedan åkte jag ner på stan med lillasyster. sen åkte jag hem o fixa lite. sen drog jag hem till killen igen :) vi la oss vid 21 ungefär. skööönt! idag gick jag upp kl 6. åkte till ung utveckling och åt frukost osv.. sen skulle vi kolla på film i biblioteket och sen slutade vi. nu sittee jag hemma hos mamma. vi har nyss ätit. ska bara dricka upp kaffet och sen ska vi gå på promenad till affären :) imorgon är jag ledig,så då är det tvättdag som gäller :) har även bestämt mig för att sluta röka. med start från och med imorgon :) hihi pusssssen!


Kommentarer
Nattie!

Bra att du ska börja skärpa dig ;)



<3<3

Svar: Ja :) <3
Caroline Micaso Sonne

2011-03-22 @ 18:08:22
URL: http://nattienatt.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Caroline Sonne

Skriver om min vardag och roliga saker som händer i mitt liv. I denna blogg är det verkligen blandat!

RSS 2.0