godnatt! Idag har vart en skön dag trots a...

images (MMS)

godnatt! Idag har vart en skön dag trots att jag haft mycket å göra. Åkte till stan runt 13. Fixa lite saker. Fika på Wayne's med en tjejkompis jag inte träffat på hur länge som hellst. Pratat massa skit, shoppat och lite sånt. Tack gumman. Det måste bli oftare! Sen när jag kom hem runt 18 så gick jag hem till J och va där ett tag. Stackars sötnos är sjuk :( så pyssla om honom så gott jag kunde. Jag mår bättre nu , lite krasslig bara. Men nu ska jag sova. Imån blir det stan, färga håret och kalas för min systers ena dotter som fyller 7år :) <3 Nattinatt!



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Caroline Sonne

Skriver om min vardag och roliga saker som händer i mitt liv. I denna blogg är det verkligen blandat!

RSS 2.0