.

idag gick jag upp klockan 9 för skulle kolla om mamma var vaken för hon ska operera sig idag , hoppas det går bra<3 jag var till tvättstugan och kollade om det fanns någon tvättid nu på morgonen, men icke. så precis satt igång en maskin här hemma istället. men är så jobbigt att tvätta hemma tycker ja, för kläderna blir inte torra på en gång :( men men, idag blir det att gå och fika med Ying igen och snacka skit! tihi :) Blir nog även att träffa Jessica en sväng oxå, inte träffat den flickan på evigheter! :( saknar henne massa! nu ska jag äta lite för magen skriker , sen duscha osv :) uppdaterar sen. byebye


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Caroline Sonne

Skriver om min vardag och roliga saker som händer i mitt liv. I denna blogg är det verkligen blandat!

RSS 2.0