<3

Idag har dagen ej bestått av så jätte mycket tyvärr. Vaknade runt 11. Gick upp och åt mat, fixa lite i rummet och tog en promenad på 40 min. Det var riktigt skönt. Jag är ingen människa som tar en promenad bara så där, fast att jag egentligen vill röra på mig så mycket som möjligt. Går ju på dansträning en dag i veckan, på Hiphop/street på Dansa i Falun. Det är riktigt kul,älskar att dansa! :) Var även till Willys en sväng idag oxå, träffa pojkvännen på bussen så hsn följde mig o handla och sen åkte vi hem till honom. :) är så stolt över honom! Han har gjort saker jag ej trodde va möjligt och är världens bästa! Är så glad att kunna kalla honom för pojkvän! För han är bara min! :D I love it! Jag har ju alltid varit jätte svartsjuk av mig:(. Men min svartsjuka finns inte:o okej, hänt nån gång! Men så himla skönt det känns! :) jag litar på honom till 100%. Oj nu börjar inlägget bli långt. Hoppas på att Yingeling vill ut imån. Godnattis! Nu ska jag försöka släcka lampan å sova. Är jätte mörkrädd,vet inte vrf. Men ni kommer aldrig att förstå er på mina rädslor, så dem ska vi inte prata om :-* Kram


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Caroline Sonne

Skriver om min vardag och roliga saker som händer i mitt liv. I denna blogg är det verkligen blandat!

RSS 2.0