varför?

Godkväll! Haft världens jobbigaste dag känns det som. Den blev inte alls som planerar :(. Gick upp sent, som vanligt.. sen har jag städat heela dagen. Men det va rätt okej, sen var lillasyster här på besök. Gått runt hela dagen och trott att jag skulle ha något att se fram emot. Men icke. Skulle ju egentligen träffat sötnosen,men inte hört något alls ifrån honom. Undra om nåt hänt och inte är som det ska? Åh jag nojjar mig för minsta lilla känns det som :(. Men jag har pratat med sötan varje dag i över ett halv år. Klart man börjar fundera! Nu ska jag lägga mig i sängen och tröst äta chilinötter och dricka cappuccino. Kanske skriver mer senare. Imorgon får vi besök från Stockholm, syster och hennes tre döttrar kommer då. Det ska bli skojj.. Men Byebye nu.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Caroline Sonne

Skriver om min vardag och roliga saker som händer i mitt liv. I denna blogg är det verkligen blandat!

RSS 2.0