Natt Natt

Jag känner att jag vill börja blogga igen efter många om och men. Kommer blogga om allt möjligt. Så det är bara att följa :). Idag har inte varit en hemma-sittar-dag. Gick upp runt halv ett. Hoppade in i duschen, fixa mig, ringde lillasyster.. sen drog vi till Willys och handlade. Efter Wllys åkte vi hem till lillasyster och fikade och åt mat. Kollade lite på tv o fikade igen. Jätte mysigt <3. Känns verkligen som om vi börjar komma varandra närmare nu igen, det känns jätte bra :). Har ju varit mitt fel att det blev som det blev då jag levde inramad eller vad man ska säga. Berättelsen om det inramade livet kommer i ett annat inlägg. Runt kl 21 skulle jag ta bussen hem till sötnosen, men missade bussen så bestämde mig för att gå. När jag väl kom fram till sötnosen så fick jag låna en tjocktröja. Sen myste vi, prata o myste ännu mer :). Fick även en vetekudde av honon. Soo cute! ;) sen kom jag ungefär hem för en timme sen. Nu ligger jag i sängen med vetekudden och hans tröja. Jätte mys! Nu ska jag sova :) återkommer imorgon! Byebye!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Caroline Sonne

Skriver om min vardag och roliga saker som händer i mitt liv. I denna blogg är det verkligen blandat!

RSS 2.0